středa, září 14

Pro volný čas Káva data


Zjistil jsem, že ženy mají tendenci být troufalé muže zájem o ně. Mají tendenci se domnívat, že jen proto, že se k ní přiblížil, a požádal ji vidět, že chce sex, nebo vztah. To činí ženy ustoupit, pokud si myslí, že muž se jich ptát na příliš mnoho příliš brzy.

Také jsem zjistil, že ženy mají jako muž, aby se snadno a volný čas na první, projektování smysl pro tajemství o sobě a co je. Mají tendenci si nevěděl, co se bude dít dál a zdravě spontánnost, a také nelíbí člověk přijít na příliš silný. S tím pochopení jsem přišel s úspěšným přístup, který řeší všechny výše uvedené otázky, a vedl mě mít doslova přes 70% úspěšnost v získávání žen, aby se dohodly aby se spolu se mnou.

Když potkám novou ženu, domnívám se, že jsem ji našel zajímavé a chcete se dozvědět více o ní a poznat její lepší než náhodný kávy. Teď to neznamená, že chci sex, nebo vztah, nebo že jsem zoufalý. Ale vyjadřuje neformální zájem a zvědavost ve mně po ní. Také jsem se ji požádat o dramatické a vážné večeři a do kina, což znamená "vztah-orientované" typu datum, které není to, co chci, ani to, co chcete sdělit.

Bodu v tom, že ona není úplně jistý, co chci, nebo zda jsem opravdu zájem v ní úplně jako dosud. A tlumočí jí, že snad ona musí dokázat mi, že je hoden mé další zájem. To dává ji opravdu na své nejlepší chování, aby se pokusila mě dojem.

Druhá část tohoto přístupu je, že není jistý, kde to půjde. Příležitostné kávu data mohou vést k ničemu, což mi připadá spíše vzrušovat ženy a vede k možnosti nějaké spontánní akce. Další důležitou částí je to, od data, je neformální, nemáte pocit, že povinnost, aby ji políbil, nebo máte nějaké navazující plány v případě, že neplní to, co hledáte.

Poslední a nejdůležitější je, že vy i ji můžete odpočinout a pobavit, a ne pocit, že se očekává, že se ani nic, co není. Zjistil jsem, že jsou schopni generovat tento druh pocit klidu má tendenci věci urychlit mezi jak oba víme, že jeden bude se zeptat ostatních na cokoli, aniž by se zdálo vhodné pro tuto chvíli.

Zatímco na kafe "datum" Připadá mi, že je velmi prospěšný zadržovat vaši touhu po ní, a soustředím se jen na seznámení s ní. Ve většině případů se navrhne navazující činnosti, nebo se dohodnout na vás zase vidím. A tady se zdá být klíčem dohodnout a vzít ji na její zálohy a návrhy.

Zjistil jsem, že i kdyby se vyjádřil váhání mě vidět na začátku, že má tendenci mizet poté, co navrhuji, jen příležitostný kávu a má možnost trávit čas se mnou. Žena zájem má tendenci růst pomalu, na rozdíl od povstání rychle jako člověk. A umístění si tak můžete trávit čas s ní, a umožňuje růst na ní. A to zřejmě bez ohledu na to, zda má přítele, manžela nebo "prostě není hledá vztah právě teď."

V souhrnu jsem řekl ženám: "Hele, bylo to skvělé setkání s Vámi. Vypadáte velmi zajímavé a rád bych se dozvědět více o vás než běžné kávy příští úterý v 6:00. Jak na to?" Pak zůstaňte snadno a uvolněně a nechat věci se dějí na vlastní pěst.