New York - Téměř dvě desetiletí od začátku on-line datování, zápas-dělat stránky, která zahájila miliony vztahů jsou kořenění, co se s on-line hrami a jít high tech a offline vyrábět více šťastně moučníkům.
Hry, aplikace a offline akce začínají nahradit rituální výměny on-line zpráv, základní princip on-line datování, a stírají rozdíl mezi on-a-off datování.
Match.com, který se může pochlubit více než 1,7 milionu předplatitelů placených, vzala podněty z $ přes 74 miliard globálním průmyslu videoher pomocí krátkých dual-player hry, aby pomohl lidem vyjádřit se lépe on-line.
Hra s názvem Food Critic vyzve členy odpovědět související s potravinami otázky, zatímco Romance Rip-Off je určena pro dva hráče vytvořit milostný příběh dohromady. Během hry hráči mohou rychlé zprávy vzájemně diskutovat své odpovědi, které Match.com se domnívá, podporuje více přirozený způsob interakce.
"Nemyslím si, že je tu něco, co je docela rád," řekl Mandy Ginsberg, prezident Match.com, který začal v roce 1995.
Vztahy
Online dating má za sebou dlouhou cestu v posledních 20 letech. Více než 40% z on-line daters, téměř sedm milionů dospělých, datovali lidi oni se setkali online, a 17% z nich vstoupil dlouhodobý vztah nebo si vzal jejich on-line partnera, podle zprávy z roku 2006 ze strany výzkumného centra Pew.
Brian Schechter, spoluzakladatel a co-CEO HowABoutWe, řekl, že jeho společnost byla přejdete do režimu offline, aby hra Cupid, protože to začalo v roce 2010.
"Byli jsme původci offline étosu datování."
Členové HowAboutWe post typ dat, které by rádi, jako túru nebo na kole, a další reakce. Schechter řekl téměř milion data byly zveřejněny na HowAboutWe. Tato stránka se zaměřuje, co ji odlišuje, dodal.
"Tradiční datování lokalit byly po zaměřeny na usnadnění v-svět zkušeností, stejně jako pomoci lidem vyjádřit svůj identity na internetu," řekl Schechter.
Ostatní webové stránky včetně OkCupid a Badoo používáte smartphone aplikace, takže DVOUHRA mohou objevit v případě, že jsou ostatní členové nedaleko koho by se rádi setkali.
Badoo, která má více než 150 milionů registrovaných uživatelů po celém světě, má mobilní aplikaci s funkcí tzv. Lidé v okolí, která umožňuje uživatelům vidět někoho na Badoo, kdo je v 4,8 km okolí.
Akce
"Všichni jsme o hledání způsobů, jak jen to snadné a non-zastrašující jít ven a setkat se s novými lidmi," řekla Luisa Thompson, Badoo ředitel public relations. "Je to druh dodává, že úroveň spontaneity, že nemusíte dostat na tradiční datování lokalit."
Match.com je také plánuje zahájit místní přizpůsobené akce pro členy na podporu režimu offline setkání. Skupiny vyzváni k události jsou doprovázeny algoritmů zahrnujících věk, pohlaví a zájmy.
Společnost plánuje hostit 200 událostí za měsíc po celých Spojených státech v září.
"Myslím, že budeme mít největší událostí společností na světě, s výjimkou snad olympijských her," řekl Ginsberg.
Ale ne všechny datování webové stránky se rozhodly pro stejnou-up aplikace a události.
eHarmony, který spoléhá na in-hloubkové dotazníku o osobnostních rysů, oznámila, že její metoda byla úspěšná a cituje 542 manželství denně, že tvrzení vyplynulo z jednání na svých internetových stránkách.
"Víme, že to funguje velmi dobře," řekl Jeremy Verba, eHarmony generální ředitel s tím, že režimu offline eHarmony události nebude fungovat s tím, jak dělá svou kompatibility shoda.
"EHarmony je zaměřen na získání naše členy na smysluplné režimu offline setkání s lidmi, kteří jsou hluboce kompatibilní," Verba řekl. "Nejsme o vytvoření rozsáhlé šťastných hodin."
Navzdory jejich různých přístupů cílem všech seznamovacích stránek je stejná - dostat kompatibilní lidi dohromady, offline.
"Online datování je zábavný druh nesprávného pojmenování, protože lidé nejsou ve skutečnosti dosud on-line," řekl Ginsberg.
Tato část, bez ohledu na to, jak je usnadněn to, stále dochází osobně.