čtvrtek, října 28

Online Seznamka hledá lásku na sociální média


V on-line obchod datování nových lokalit, kde blízko, jak rychle, jak oni se otevřou a jen hrstka zvládli umění dohazování, novou generaci služeb dvoření miliarda-dolar průmyslu s využitím všech, že osobní údaje na sociálních sítích.

Jejich naděje: že dohazování na základě sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter, který někteří argumentují poskytují přesnější přehled o životy uživatelů ', může vést k lepší připojení.

"Je těžké předstírat stream Twitter nebo Flickr fotografie. Že věrohodnost je to, co dělá dobré a bezpečnější data, "řekl Steve Odom, zakladatel Gelato, online dating služby v Texasu, která byla zahájena v září. "Jsem překvapen, že nikdo postavil přede mnou, protože to dává smysl."

Gelato je služba, která umožňuje uživatelům vytvářet své profily na základě informací od služby, jako je Twitter, Facebook, Hulu, Netflix a last.fm. Tímto způsobem mohou ostatní uživatelé vidět v reálném čase poslední příspěvek někdo dělal, nebo někdo jiný filmů v poslední době viděl.

Dalším pokračující obavy s online datování je bezpečnost, ale některé firmy se snaží zmírnit, když založila své služby na stávající uživatele 'spojení.

Nit, San Francisco web, který se otevřel v září, se úder na trapnost navigaci internetu schůzky s cizími lidmi tím, že pomáhá uživatelům Facebooku spojte se s přáteli jejich přátel. Závit uživatelé mohou prohlížet kontakty svých přátel ', zeptejte se na vysazení nebo hrát dohazovače a navrhuje se datuje k ostatním lidem.

Tyto nové začínající firmy by mohly být přitažlivé mezi těmi, v jejich 20s, kteří jsou pohodlnější pro sdílení osobních informací veřejnosti a větší zájem o neformální datování a rozšiřování jejich sítí.

Například, téměř two-thirds 30 milionů uživatelů na Zoosk, online dating site v San Franciscu, jsou mladší než 30.

Sociální datování

Web tvrdí, že je první místo v nové kategorii: sociální datování, kombinace sociálních sítí a online datování. Hřiště je, aby váš profil datování k dispozici Zoosk uživatelům pomocí stejné sociální sítě - Facebook, Hi5, MySpace, Friendster, atd. - a nechte své přátele napsat dobré slovo pro vás v podobě svědectví.

Co-zakladatel Shayan Zadeh řekl, že na místě je platforma je digitální ekvivalent chodit do baru s přáteli a setkání s novými lidmi.

Odvolání, Zadeh řekl, že setkání s lidmi prostřednictvím sociálních sítí se tlak jít na lov pouze pro smysluplný vztah.

"V reálném životě nejsi v misi najít svou spřízněnou duši," řekl. "Skutečný život je o setkání s novými lidmi a pokud se to stane, že najdu někoho, koho budu mít souvislost s, skvělé. Ale jinak, já nejsem smolař, pokud nemám najít datum do šesti měsíců. "

BlackBox republika je další nováček, který se chce zase on-line datování do trvalejšího a smysluplnou zkušenost.

Na jedné straně společnost nabízí uzavřený-dveře síťové prostředí - lidé musí zaplatit 25 dolarů registraci k účasti - pro lidi, kteří se vztahují k sex-pozitivní komunity, což v podstatě znamená, že je otevřený k tomu, že přátelství s rozmanitou sexuálních orientací a všech druhů vztahu preferencí.

Na druhou stranu, společnost, která také sama sebe popisuje jako sociální seznamka, má za cíl poskytnout prostředí, ve kterém lidé mohou vytvářet sítě je možno ponechat i po nalezení nové lásky zájmy. Svým způsobem, jejím cílem je zpochybnit shop-and-go duchu inzeráty systém, BlackBox republiky generální ředitel Sam Lawrence řekl.

Stárne spolu

"Právě teď, žádný z (online dating) stránky roste s vámi," řekl. "Stránky již nejsou užitečné, když někdo datum, a to se stane kousek sebe, že nemůže zůstat s tebou. Postavili jsme to od základů až po opravdu vzít sociální prostor a datování prostor a dělat to o vašem osobním životě. "

Velký online dating hráči, jako je Match.com mít flirtoval s způsoby využití sociálních sítí, ale obecně, oni jsou přesvědčeni v jejich metodách a hlavně soustředit své úsilí na jejich vylepšení.

OnlineDatingPost.com editor Dave Evans řekl, že je obtížné proniknout do trhu, který ovládají 30 nebo tak hráči jako pořizovací náklady - náklady na získání jednoho nového uživatele - má vyletěl do bodu, kde jen velcí hráči mohou dovolit cenu.

Ale sociální sítě mají otevřeno okno příležitosti pro začínajících, protože je to podstatně více cenově inzerovat přes ně. Navíc, mladé společnosti mají dobrou šanci na budování vlastní zákaznické základny, protože klienti top online datování společnosti 'jsou zpravidla zralejší a v honu na dlouhodobý vztah.

"Co to bude příští paradigma online dating?" Řekl Evans. "Vy jste vždy bude mít tyto dominantní hráči, ale zajímavé věci se s okrajem případy. Tihle kluci vytvořili sexy problém. "

?? ??? ??? ??? ? ? ??