NEW YORK - Může thirtysomething dva kluci, kteří nebyli nikdy ženatý zachránit instituci manželství?
No, to je New York, tak oni by mohli také zkusit.
Seznamte se s Brian Schechter a Aaron Schildkrout, tvůrci online HowAboutWe seznamka, která až v poslední době cílenou zřejmý demografický: Jednotlivé.
Od roku 2010, stránky pozval na hřišti datum nápady on-line a reagovat na termínech se jim líbí. Některé nedávné nápady: motorky na koni kolem a sledovat Star Trek (Texas), jíst steak a mazlení v dešti (Akwa Ibom, Nigérie), a ukazuje se zavázanýma očima v kavárně a nechat "naše hlasy a fantazie rozhodnout o datu" (2. Bonn, Německo).
Místo byl úspěch, přilákalo více než 700.000 datum nápady. Ale jeho zakladatelé rychle objevil komerční paradox seznamka: Čím lépe jsou na nalezení lásky pro klienta, tím rychleji se vylodí a přestane zaplatit.
"Pokud se podaří," řekl pan Schildkrout říká, "ztratíte".
A tak kluci zeptal se: Co když seznamka nezastavil na hledání máte rádi? Co když to také vám pomohl "datum" váš životní partner, a prostřednictvím překvapení a obnovu tohoto datování, aby zůstali v lásce?
Později v tomto roce, bude pan Schechter a pan Schildkrout uvolnit své odpovědi na tyto otázky: nové datování portál zaměřený na angažované páry. Bude se snažit dostat je z jejich rutiny, z jejich nohou a na město pro časté data.
I pro dva nepravděpodobných podnikatelů, kteří začali svou kariéru jako škol, obchodní logika je prostá: tam jsou peníze mají být provedeny zajištění dat pro 50 let místo šesti do 12 měsíců, které HowAboutWe jednotný klienti mají tendenci trvat.
Ale dva muži, kteří byli nejlepší kamarádi už od mateřské školy, budou říkat, kdo vám naslouchá, že jejich posláním je hlubší. Jsou přesvědčeni, že data - překvapivé, sexy, omlazující datech - jsou to, co potřebuje k přežití manželství v době, kdy se stává volba více než nutností tolik.
"Chceme postavit produkt, který pomáhá lidem najít a udržet lásku - a myslím, že udržení láska část je tvrdší," řekl pan Schechter nad kávou v hotelu W na Times Square.
Dvouhra stránky, on říkal, je dost jednoduché. Mluví o svém novém příčinu v daleko velebnějších termínech. Cílem je "přijít na to, jak udělat to tak, že míra rozvodovosti klesá a že se stane normou, aby se lidé pocit, že jejich vztah skutečně naplňuje své existenciální naději."
Pan Schechter a pan Schildkrout jen stěží první lidé zajímají o stav manželství a rozvod v západním světě. Ale to se týkají bývá vyjádřen častěji náboženskými vůdci a archconservatives než dvěma nikdy ženatých mužů, kteří studovali meditaci v Indii a má kanceláře mezi umělci, spisovatelé, DIY typů a organické-víno-chlastat Bokovky z Brooklynu.
Proto, že ani nikdy se vzal, pan a pan Schechter Schildkrout pocit, že potřebují, aby prošetřila instituci, než se snaží reformovat. Oni zadala studii na základě rozhovorů s páry, přesvědčených o jejich datování života.
To, co bylo zjištěno, že nadšení zobrazí na jejich dvouhry místě - lidé odvážně navrhuje taco-hopping data a data vtipálek a se zavázanýma očima data, lidé uchopení neustále pro nové - rychle zmizel za spáchal. Hypotéky a děti a rozpočty odčerpávána energie. Páry změnil. Začali si, co je v bezpečí, ne čerstvé.
Některé úryvky z jejich rozhovorů. ". Velmi cena vědomé a potřebuje mít pocit, že to čím dál dohodu" "není romantický a není moc plánovat dopředu", "Novinka vyprchá." "Jsi více zvyklí na každý ostatní a snaží méně. "" Jako obvykle problémy s chůvy. "jeden předmět poslední památný den zahrnoval" chodit do speciální německé restauraci kolem určitého pochůzce oni plánovali v Ikea. "
Mimo počáteční galaxii, lidé by mohli slyšet tyto rozhovory a řekne: "No, to je život. Lidé věku. Věci se mění. "Ale když lidé mají digitální definující domýšlivost, je to, že lidé jsou plastové, a že existuje hack pro téměř všechno.
Každá blokáda HowAboutWe našel mezi spáchanými párů, které studovali má odpovídající funkce na novém webu. K překonání setrvačnosti je zjištěn, bude místo nabízí plně balené datum nápady. Chcete-li vyřešit logistické strasti, HowAboutWe se snaží, aby balíčky dostupné na jedno kliknutí, které si objednat taxi, vstupenky do divadla a rohový stůl na italské Trattoria.
Pro pana Schechter a pan Schildkrout, každý nápad vede k druhému. Mohli zajistit Babysitters pro páry. Mohly by pomoci slouchy manželé poslat, jedním kliknutím, ozdobné datum pozvánky, které poukazují na práci mnoha kliknutí. Mohli by umožňovaly párům sledovat data ostatních párů, které obdivujeme - digitální způsob, jak udržet krok s Joneses.
Je obtížné mluvit s panem Schechter a pan Schildkrout se vyhnout pocitu, že je něco osobního v tomto úkolu. Oni stavěli své dvouhry stránky zpět, když byl jeden a hledání dat. Oni mají protože každý našel stabilní romantické partnerství, a možná, že chtějí zlepšit manželství před přijetím jeho slavné sliby pro sebe.
"Tam je setrvačnost, která dělá láska těžko k udržení, stejně jako je setrvačnost, která vyrábí zdraví pevný, aby udržela v čase," řekl pan Schildkrout. "Ale to neznamená, že nejde o opravdu ušlechtilý cíl - a něco, co lidé chtějí a budou platit za - pokusit se bojovat, že netečnost, s cílem vytvořit stoupající křivku lásky. Chceme exponenciální křivku lásky, když jsme měření s časem lásky. "