čtvrtek, dubna 7

Nebezpečný svět online dating


Zdarma Ugg Boots (malý či velký, 1 pár za osobu Limit). Omlouváme se, lidičky, ale tato nabídka je k dispozici lidem, kteří žijí ve Spojených státech pouze pro lodní dopravu z důvodů.

BALTIMORE - Tento týden, neohrožený Joan Allen má čelil divočině online datování a vrací se z ní nebezpečnou expedici do vyprávět příběh.

Joan: Šel jsem na můj první den Match.com minulý týden a chtěl bych sdílet některé červeno-vlajkových signálů. Za prvé, zeptal se muž velmi osobní otázky, jako je â € œWhy jste nikdy nevdala? Youâ € ™ re, krásná a inteligentní, â € a â € œWhat červeno-vlajkových signálů jste pozorovány o mně? Â € To bylo naše první rande, a já jsem cítil, jako by byl rozhovor mě. Rozhodl jsem neměl co ztratit, tak jsem mu odpověděl upřímně. Řekl jsem, â € œThe první červené vlajky-signál je youâ € ™ ve prostě musel dva dvoulůžkové martini, a já bych se obavy o své drinking.â € Jeho odpověď? â € œMy sestra je alkoholik, ale Iâ € ™ m ne. A Iâ € ™ m nebude change.â € Netřeba dodávat, že jsem nikdy neslyšel od něj znovu.

Dan: Zní to jako den pracovala perfektně. Pro mě, první den je rozhovor situace: kdo jste, co jste o tom, teď vstát a dát nám točit. I dona € ™ t, že jeho otázky, nebo vy, byly z řady, jak si oba naučili, co jste potřebovali vědět â € "a ISNA € ™ t, že je lepší to udělat hned bat, spíše než po silnici po youâ € ™ jsem byl datování této osobě pět nebo šest měsíců?

Joan: Když jsem řekl, můj přítel Carol o mé datum, nabídla několik z jejích oblíbených červených-flag znamení o seznamování přes internet: muži whoa € ™ ve nikdy nebyl ženatý, muži, kteří dona € ™ t zavolat, když říkají, že budou muži , kteří jsou velmi kritičtí, muži, kteří říkají, negativní věci, o svých bývalých manželů, a nejlépe za posledních â € "po třetím nebo čtvrtém dni se stejným mužem, když se dostanete domů od tohoto data a kontrolovat vaše e-maily a zjistíte, že hea € ™ s online chatování již s jinými ženami.

Nyní dámy, zpívat na melodii â € œMy Oblíbená Things.â € â € œWhen hea € ™ s negativní, když hea € ™ s záludný, když wonâ € ™ t zavolat zpět, dejte svému účtu vyprší od zápasu, a pak to wonâ € ™ t vypadat tak bad.â €

Dan: Tak Iâ € ™ ma pěší červené vlajky, jak Iâ € ™ m 44 a nikdy nebyl ženatý ... a taky ne! Vlastně, všechny tyto použijí na ženy stejně. A here € ™ sa několik dalších: ženy, kteří píší, kteří mají zájem a pak zmizí z povrchu zemského. Ženy, které vás za samozřejmost. Ženy, které cana € ™ t vypořádat s mana € ™ s kamarádky. Ženy, které říkají, youâ € ™ re skvělý start, ale pak klesá komentáře o své oblečení, vlasy, domácí â € "dámy, muži mohou být hrudkovitý, ale WEA € ™ re nejsou hrudky hlíny pro vás plísní, aby nás jako my, nebo Vezměte si jinde. Ženy, které vidí vnímán ústrky v každé slovo či gesto omluvy a poptávky, bez večeře a pedikúru, ale nemají žádné problémy, svržení atomové bomby-velké urážky o výše uvedené oblečení, vlasy, domov, a pokud poptávka omluvy WE, aby byli informováni WEA € ™ re být Wimpy.

A já jsem dona € ™ t, že se nikdy ženatý se počítá jako červená vlajka. Toto je obvykle zastávají lidí, kteří byli oddáni, si uvědomil, že udělal chybu, hloupý, se rozvedl a nyní přijmout, že â € œmisery miluje companyĂ € konceptu, podpora všichni ostatní kolem nich, aby učinili totéž hlouposti. Myslím, že můj drahý Joanie, že ty a já, jsou příliš inteligentní, aby si vzít jen kvůli bytí ženatý. Chceme, aby osoba, která je pro nás nejlepší na všech úrovních, citově, mentálně, fyzicky, duchovně, takže pokud a když jsme to vzít, je to jednou provždy!

Joan: Amen!

Dan Collins je nevyléčitelně jeden 40-něco, spisovatel a místní PR odborník. Joan Allen je známý dohazovač mimořádný a autor â € œCelebrating jednotné a Získání lásky Právo: Od Pat do Soulmate.â €