pondělí, srpna 2

Seznamka Choices mohou se vyvinuli z kopírování Mate Volba


Patrick Hagmaier z West Lafayette se nestydí přiznat, že fyzická přitažlivost je to, co obvykle čerpá ho žena, zvláště když je to trochu kratší, s dlouhými hnědými vlasy a hnědé oči.

Také Hagmaier tendenci, aby jeho rozhodnutí sans vliv přátelé, rodina a cizince. Dokonce i když je žena připsalo zájmu jiných mužů, to neznamená, že ji atraktivnější pro něj.

"V tu chvíli jsem se vypne a pak se rozhodnout, jít dál," 21-rok-starý řekl. "Pokud se vytváří velký zájem z mužů, ona to asi dělá to schválně, a nemám zájem v tom."

Nicméně, Indiana University studie naznačuje, že názory cizinci se ovlivňují naši volbu v potenciální vrhne nebo vztah partnerů.

"Existuje předpoklad, že lidé nezávislé rozhodování při výběru jejich kamarádi, ale nový výzkum ukazuje, že osoby, sociální prostředí, jako jsou přátelé a rodina, hraje roli, včetně stanovisek cizími lidmi," řekl Skyler Place, hlavní autor studie.

Studie, která byla zveřejněna online v dubnu v časopise Evoluce a lidské chování, zjistili, že fenomén "kopírování mate volbu," nastane mezi lidmi.

Místo, který je také psychologické a mozek vědy výzkumný pracovník na Indiana University v Bloomingtonu, řekl důstojník výběr kopírování je-li individuální ukazuje zvýšený zájem o potenciální mate-li jiný stejný-sex individuální i projeví zájem. Řekl, ryb a ptáků, které žijí v sociálních skupinách, také vykazují toto chování.

"Myslíme si, že je to adaptivní evoluční strategie, která bude co nejúčinnější při hledání partnera," řekl. "Je to zkratka využít čas, který ostatní lidé již investovaly v komunikaci s dalšími nápadníky."

zájem jiných lidí, že osoba by mohla signalizovat, že tato osoba by mohla být vhodným kamarád pro Vás. Naopak nezájem jiných lidí by mohlo být signálem, že tato osoba nemusí být vhodný kamarád, místo řekl.

Pro studii, 40 mužů a 40 žen zobrazeno video z osmi rychlostí-dating interakce. Účastníci byli požádáni, aby předvídat, zda oni cítili termínech, které budou úspěšné nebo ne. Pak vědci analyzovali, jak se účastníci vlastní touhy stát se romanticky zapletený s Daters rychlost-byl ovlivněn tím, co si mysleli, se stalo ve dnech rychlosti-.

zájem mužů u žen výrazně zvýšil v případě, že muž peer ve videu se objevil zájem o ženy, a je-li to muž peer bylo považováno za atraktivní a přitažlivější než studie účastník sám.

Místo řekl všechny názory nejsou stejné v sociálním prostředí. Některé názory, jako jsou ty z atraktivních lidí, mohou mít větší vliv na datování preferencí.

Podobné výsledky se stalo mezi ženami účastníků studie. Pokud ženy v videí objevil zájem, byla zvýšená zájmu účastníků. Nicméně, na rozdíl od mužských účastníků studie, v případě, že ženy ve videu objevila nezaujaté, jejich zájem mužů se snížila.

?? ?? ??