pondělí, srpna 30

A jste si mysleli, váš bývalý byl špatný?


Příběh Jeden â € "Dej jí prst

â € œA žena obdržela oddělených lidský prst na mail spolu s výhružný dopis od svého ex-přítele, který řekl: "Tohle je moje poslední šance se tě dotknout," řekl policejní.

Corpus Christi policejní kapitán John Houston řekl, že policie si nebyli jisti, který prst byl odstraněn nebo jak, ale že to vypadalo, že byl umýt před tím, než byl zaslán v pátek.

32-rok-stará žena požádala o mimořádné ochranné opatření od svého přítele minulý týden. Policie didnâ € ™ t uvolnění jméno 34-rok-starý ex-přítel, který nebyl found.â €

Příběh Two - You Are Not Getting to, že snadné

â € œSo než to nějaké bláznivější, rozhodl jsem se říct, Alex bychom se měli přestat scházet. V tu chvíli začala plakat, a než jsem mohl konzoli ji, ona vybuchla a začala křičet v těžké satanské hlasem: "Vy nejste odtud dostat ven, že snadno. Jsi moje. Chápete?" Samozřejmě, že tam moje noční můra začala.

Od toho dne, že můj život má jízda na horské dráze. Trochu nepříjemné věci začaly vyvíjet z akce Alex, která pomalu se vyvinul do další závažné trestné činy.

Ve lhůtě dvou týdnů jsem dostal vše, co od zoufalých telefonátů uprostřed noci a ohrožující zprávy na mém záznamníku, na redesign mého auta - Nikdy jsem si auto by mohlo vypadat jako kus švýcarského sýra. Byl jsem dokonce falešně obviněn ze sexuálního obtěžování. Naštěstí pro mě, její příběh ani létat, a poplatky byly později dropped.â €

Příběh třetí - BABY prosím jen LIFT tu zatracenou soudní zákaz!

"Holly, přísahám, že jsem nechtěla ublížit, ale můžete si být jako nepříčetný biitch někdy! Kdybych věděl, že ona pracovala s tebou nechtěl bych 'mít Uhodil ji. Použil jsem ochranu. Ona pro mě nic neznamená. I jus twant se vrátit domů. Nejméně dovolte mi, abych si své věci. Nebyl žádný důvod lhát na policii. Víš, že jsem nebyl vykukující ... Snažil jsem se prolomit do svého bytu. jenom proto, že nejsem na pronájem neznamená její není můj domov. slibuju, nic víc víte, co když mě necháš vrátit! budu ještě mluvit ošklivé. Pas mé ryby, prosím. "

Příběh čtyři â € "políček do tváře

"Moje ex od loňského roku rozešla se se mnou ve středu ssex. To byla legrace. Začala plakat a řekla, že musela rozejít se se mnou, protože se jí nelíbilo se citově zavázala k někomu. Pak vyběhla z mých pokoj a zakopla opilý prváku, který byl schválen v hale. se později ukázalo, že viděla srazit 3 krát týdně, a neřekl mi o tom. To vysvětluje, bipolární tendence.

A tady je nejlepší. Letos v létě jsem strávila na nerdy programu pro výzkum stáž věc. Jedna z dívek byla docela roztomilý, hit na mě několikrát, a po chvíli jsme zahnutý nahoru. Zastavil jsem se, že když se pokusila udeřit mě přes obličej ve středu to. Divný S & M zrůda. Pak jsem zjistil, že se zabývala celou dobu. Když jsem ji nechal, ona pokračovala až k falešný hráč na ni fiancà © s rodeo klaun, který žil kolem kampusu. "

Příběh Pět â € "Fancy Strava Rozchod

Jsme v Houstonu navštěvovat jeho maminka za týden. byla s chirurgii. Vzal jsem si můj drahocenný čas vaction a jel Moje nové auto od Dallas pomoct. Jsme byli datování za rok, v tomto bodě. Den po operaci jsme opustili nemocnici chytit něco k snědku. Šli jsme do Benigan to. Celkový účet (jeho jídlo a moje kombinované) přišel na 21 dolarů dolarů. Ten trvá dlouho podívat na Billa a říká se vší upřímností: "Musíme přestat jíst v těchto extravagantních restaurace." (On je inženýr, dělá abot $ 65ka rok a má spoustu $ $ $ v jeho úspory )........ Netřeba dodávat, že jsme se rozešli pro dobrou krátce po této epizodě.

??? ?? ?? ??? ???