neděle, srpna 29

5 Jersey Shore Seznamka Tipy


Stephanie Castillo

Minulý čtvrtek jsme a 5,3 milionů dalších přivítal zpět náš oblíbený pěst-pumpers-pouze v této době, kdy jste GTL'ing na břehu Miami. Pokud se premiéra byla, ale plátek na nadcházející Guido dort, jsme povinni milovat tuto sezonu ještě víc než poslední. Tam to prostě něco o mimořádně tan obsazení, které drží vítězný nás v průběhu času znovu a znovu.

Rolling Stone v poslední době sedl s herci v prozradit to-všichni, nahý-vše interview, že jsi nás myšlení: Můžeme odnášet některé ze svých zdánlivě exotické kouzlo a učinit z něj pracovat pro nás? Níže, naše oblíbené citáty z litého, že podtrhují, proč jsme padli na "Itálie je nejlepší," jam-plná pochopení, že prostě může hostů nám den nebo dva.

1. Odeslat dobré vibrace, jako je situace.

"Měl jsem tolik důvěry, protože všechny kroky, které jsem udělal, a kde jsem přišel z. Možná, že někteří jiní lidé nejsou jisti, co se děje, ale když šli ke mně, byl jsem rád, whoooooosh, a bylo to. "

Jediné, co Mike "situace" nosí lépe než letci a svalové odpališť je důvěra. A víte co? Je to tak sexy. S důvěrou pojďme lidé kolem vás vědět, že jste sám se sebou bezpečné a pohodlné ve své vlastní kůži. Pomáhá získat správný druh lidí-no granáty. Když milovat sami sebe, tím větší šance že někdo jiný bude taky. Jak Den s jistotou

2. Snooki nedostane vyhřívaný, a ani by vás.

"Opravdu není jedno, co lidé říkají o mně. Tak dlouho, jak oni mluví o mně ... To je dobrá věc. "

Toto jde ruka-v-ruce s tím, že jistý. Nezáleží na tom, kam jedete, jste povinen běžet do někoho, kdo nepřijme vás, kdo jste. Ale koho to zajímá? Pouze názor, že záleží, je vaše vlastní. Pokud jste zaměřením na ostatní lidi, nejste zaměřena na sebe, a kluci nechtějí mít neustále budovat vás. Pak znovu, jestliže blízký přítel tvůj má něco říct, jako, "Lay off Jello výstřely, než se dostanete zatčeni pro výtržnictví", nebo jiné zdánlivě dobré rady, pak jste možná měli poslouchat. To nemusí bránit vám, ale stojí to za poslech, pokud se slova pocházejí od někoho, kdo se zajímá o tebe. 5 způsobů, jak přestat být potřebným Girlfriend

3. Najít beat jako DJ Pauly D a držet se ho.

"Pro mě, beru DJ-ing velmi vážně, a já nikdy nechci, aby zlevnit, že značky. Nebudu dělat klub vzhled, nebudu dělat křídlo-soutěž v pojídání, nebudu dělat nic, ale DJ. "

Pěkně řekl, Pauly D. Když najdete něco, co jste vášnivý, nenechte ho jít. Pokračovat to upřímně, a ve své skutečné povahy, protože to vášeň představuje kus sebe. My všichni chceme někoho se zájmy a cíle. Chceme také, aby někdo se mohou spolehnout, a bude se držet svých zbraní je jistý-oheň způsob komunikace jste spolehlivý.

4. Šaty jako Jenni a kluci říkají "woww."

"Vždycky jsem měl vypadat. Asi jsem měl vypadat více tehdy, než dnes. Jen bych zničit mé šaty: rip, a re-šít, a přidat příslušenství, přejděte na žhavé téma a kupovat všechny moje šperky a tak. "

Móda na Jersey Shore hrál svou roli při chytání naše srdce, taky. Styl, obecně však, že-zejména když se oblékáte způsobem, který umožňuje ostatním získat pocit, pro který jste. Vezmeme něco a dělat to vlastní je tučně. Ale bez ohledu na to, zda si ji koupíte, nebo dělat to, je tu jedna věc, my víme, kluci milují: a to je vidět ženy, které má samozřejmě dát nějaká myšlenka na její oblečení. Samozřejmě, že jako malý výstřih a těsnější montáž džíny, ale nic říká sexy než žena, která ví, jak se obléci tak zapůsobit.

5. Obejmi své pohádali (nebo co jste) jako Vinny.

"Ptali se mě při prvním pohovoru, 'Takže, jste hrdý na to, Guido?' a já jsem rád, 'Jaké je vaše definice Guido?' Uvažujete o vlasy na ježka, velká steroidy, oranžová kůže po celý rok 'kolo? Pokud je to vaše definice Guido, pak jsem ani jeden. Ale jsem rád, 'Pokud hledáte někoho na břehu, který je 100 procent italských, někoho, kdo má dobré rodinné morálky, někoho, kdo má rád na party, pak jsem tvůj Guido. "

Guido. Goth. Bederní. Prep. Nezáleží na tom, co jsi zač, jen to, že jste hrdý na to. Každý má něco přinést ke stolu, takže se nemusíte bát stojící na rozdíl od davu. Když jste pochodují v rytmu své vlastní buben, bude ten pravý podzim v souladu a v březnu spolu s vámi.

Moderne Dating gaat vaak over Social Networking