středa, září 26

Jak Pick Up australský Man


Podle Krystin Arneson

Jeden z nejlepších dílů cestování sami jsou lidé, s nimiž se setkáte. Setkal jsem se Nate v hostelu (špatná škola grad zde) jsem byl ubytován v městě Granada, staré město v jižním Španělsku s nádherným islámské ovlivnil architekturu a tancem flamenco v romských jeskyních, které obklopují centrum. Začali jsme chatování na prohlídku města a pak se plánuje další den vstávat brzy jít vidět Alhambru, maurský palác komplex, který čerpá většina turistů do města. Nate zjistí, že jsem ještě neměl Granada tapas, a my jsme byli hladoví po ráno strávil na pěší túru do 104 stupňovém horku, tak vzal mě a dva další z hostelu, který se k nám přidal na prohlídku města tapas nabídky, potraviny, které se stane být zdarma, pokud si objednáte drink (jakéhokoli druhu).

Full disclaimer: Všechno bylo úplně platonický, takže žádné šťavnaté příběhy dnes. Ale Nate, stejně jako doslova každý jiné australské chlap jsem se setkal, byla to velká zábava. A já jsem vždy splňovat Australané-jako, tolik jsem se vlastně vzhlédl některá čísla, které je opravdu těžké udělat pro spisovatele první věc ráno. Ale vážně, je to šokující: v loňském roce, bylo 7.800.000 prázdnin zhotoven z Austrálie, a 32 procent z nich bylo na jiná místa, než v jižním Tichomoří, Číně, na Novém Zélandu nebo státy. A protože třetí a čtvrtá nejvyšší skupina cestujících spadají do 25 - do 34-rok-starý rozsah, pokud jedete do zahraničí, je to slušně pravděpodobné, budete setkat se s jedním z těchto krásných mužů.

Pokud tak učiníte (! Jste šťastná), nebo pokud jste na zvěda pro jednoho, existuje několik věcí, které byste měli být vědomi:

- Jsou tak, tak, tak, tak, tak pěkná. Kluci jsou některé z nejpřátelštější jsem kdy potkal, a jsou neuvěřitelně sociální. Tvorba plánů s nimi je snadné, i když jste teprve s nimi do řeči na chvíli - jsou vždy o něco!

- Způsob, jak Australian lidského srdce je prostřednictvím sportu. Myslím, že ne všechny z nás probudí v neděli ráno a sledovat rekapitulaci poslední Sharks Cronulla rugby hra, ale vychovávat r-slovo budou mít každý chlap mluví. Také, hubatý nápověda: Mají verzi amerického fotbalu, výstižně nazvaný australský fotbal, tak aby právě otevírá všechny druhy konverzačních možností.

- To může být těžké říci, zda to do tebe, nebo ne. Jsou trochu Američana tímto způsobem (ve skutečnosti, v mnoha ohledech), takže nebudete mít možnost říct, jak snadno. Na druhou stranu i když, pokud máte zcela platonický vztah s jedním, to bude opravdu originální a silné.

- Outback Steakhouse není Austrálie. Většina Australanů sledovat reklamy Outback Steakhouse s hlubokým a silným odporem.

- Nápoje jsou strašně drahé v Austrálii (Bylo mi řečeno, 19 dolarů je běžná míra pro koktejl), takže když v Evropě nebo státy, ti, kteří mají rádi studené pivo obecně nevadí, a těžit z nižších cen.

- Jak již bylo řečeno, neobjednáte ho Fosterovi.

- Také neptejte, jestli chce přes hlavu na vaši dovolenou pronájmu později "krevet na barbie."

- Nedaleko sidenote: Kluci z Nového Zélandu mají tendenci být dost outdoorsy. Myslím, že kdybych žila na krásném ostrově na které se vztahuje hor a lesů a krásné řeky, asi bych nikdy být uvnitř. Takže pokud kempování a vodní sporty a občas adrenalin jsou vaše věc, máte štěstí!