sobota, října 1

Jak přilákat ženy


Nebojte se o svých problémech se ženami vůbec. Soustřeďte se na udržení šťastný persona.

Dívka, se kterými pracuji, je vždy nevychovaný, to dělá ji velmi neatraktivní. Vždycky jsem si myslel na ni jako uglo, až jednoho dne, kdy byla velmi šťastná a já jsem si všiml, že jí moc sluší.

Když jsem byla v nejlepší náladě, jsem přitahovala nejvíce ženy.

Když jsem hledal pro ověření, jsem odmítl nejtěžší.

Když jsem byl nejvíce arogantní, lidé začali mě se nejvíce.

Když jsem se snažil chovat jako nejchytřejší, řekl jsem nejhloupější věci.

Časy, kdy většina dobrých věcí se mi stalo, byly doby, kdy jsem byl v dobré náladě začít.

Době, kdy to nejhorší, co se mi stalo, byly doby, kdy jsem byl ve špatné náladě.

Co to znamená?

Musíte vytvořit svůj vlastní štěstí. Z toho se bude všechno zapadne na své místo. Pokud jste závislí na světě, aby to pro vás, máte štěstí, být pryč.

Mnoho z těchto tipů a filozofie se snaží ukázat, jak falešné štěstí a spokojenosti. Například:


* Displej Confidence *

Proč ne už se spokojit se svým životem, a kde jste šel? Pak se nemáte čeho bát opravdu, a ty jsou přirozeně jistý.


* Úsměv a do očí *

Z jakého důvodu máte na ne úsměv a pohled do očí člověka najdete atraktivní? To je místo, kde se chcete podívat, ne?


* Nepoužívejte pokorně *

Proč si třeba něco udělat pro tuto osobu? Nenechte si všechno pro sebe? Proč jim upřeli stejnou nezávislost?


* Buďte nafoukaný a Funny *

Proč byste se do sebe humor? Proč by ne být vtipný? Po tom všem jste v dobré náladě.


* Být dominantní *

Nemáte vůbec představu, co chcete dělat? Proč by vás krok a vyslovit svůj názor? Proč odstoupit a nechat někoho jiného, ​​kdo je pánem situace? Nemyslíte, že jste hodni dost?


Samozřejmě můžete dělat všechny tyto věci v nafukování svého ega, ale pak (když se budete tvrdě odmítnut), zjistíte, že to není správná cesta. Musíš vyrůstat: pryč s ego, pryč s nejistoty, pryč s více než analýzy, pryč s povyšování, pryč s arogancí, pryč s racionalizací.

Ať se vaše nafoukaný a vtipné postoj pochází z pomyšlení na "Všechny holky mě chceš." Ať se vaše vláda pochází z "Já jsem lepší než všichni ostatní." Ať se vaše sebevědomí pochází z "se nedokázali rozpoznat kvalitu." Být skutečný člověk a brát věci tak, jak jsou.

Nesnažte se zapůsobit na lidi, nesnažte se svádět holky, nesnažte se zůstat silný, dominantní, sebevědomý, atd.

Jen se snažím zůstat šťastný, a vše ostatní bude následovat.

A ať se nikdo křeč svůj styl.