úterý, března 15

Take Rizika v datování, získat odměny


Tři z jednotného No More singly jsou vystoupit z jejich zóny pohodlí poznat nové lidi - a jeden, self-popisoval cynik, který zvažoval, že skončí. Je čtvrtek, což znamená, že je čas na další update od čtyř metra Detroiters Free Press pomáhá najít data.

Loretta zelená, 32-rok-stará škola knihovník z Detroitu, který měl pár dny se jeden z rodičů se setkala s online - casting zrušil její pravidla nejsou datování mužů, kteří mají děti. Vztah trenér Free Press najal jí pomohla dosáhnout tohoto rozhodnutí rozšířit své možnosti. "Co se tehdy můj typ nebyl pracoval v můj prospěch," říká Loretta. Je to pocit spojení s ním. "To je pro mě zeptat mých nejbližších přátel spoustu otázek:?? 'Jak dlouho byste měli den předtím, než že je to vážné Jaká jsou pravidla při zahájení vztah ... Proč někteří lidé zamilovat tak rychle"

Maureen Rose, 43-rok-starý výroba automobilů vedoucí z Rochester Hills, se riziko minulý týden. Zatímco má nápoj s přítelkyněmi, spatřila pohledného muže na baru. "Objednal jsem mu napít, pak se šel znovu a představil se. Povídali jsme si asi 30 minut, než jsem musel odejít. Dal jsem mu e-mailovou adresu. ... Dostal jsem e-mail od něj znovu opakuje, že on jen se pohyboval zpátky ve městě, a že on, aby se dostal finančně situován, než mohl oplatit, a zeptejte se mě na drink. Bylo to hezký způsob, jak říkat, 'Ne, díky?' "

Randall Walker, 31-rok-starý 401 (k) konzultant z Royal Oak, má dvě data se ženou, která ho kontaktoval přes Free Press. Jejich první den na kávu šlo dobře. Pro své druhé datum poslední víkend, Randall jel do Lansing, kde bydlí. Optimismus se cítil, když on nejprve se setkal s ní zmizel: "Já prostě nemám pocit, že tam je spojení s ní a mě právě teď ... Ona je podání žádosti o její PhD ... a má na plný úvazek místo, kde se rozdělí. její čas mezi Flint a Ann Arbor. Pokud bychom měli založit vztah, pak vím, že to by bylo velmi těžké. "

Pat Moylan, 53-rok-starý neuropsychologist z Northville, je v rozporu o jednotné No More projektu. Ona najde skupinová sezení s trenérem roku nezajímavé. A ona je také pocit, že se nevejde do protože ona je starší než ostatní účastníci. Ale pak mluvila s ostatními ženami jejího věku, který řekl, že už ji monitorování pokroku prostřednictvím novin. "Byl jsem hnalo na mnoho žen nad 50 let. ... Jen jsem překvapen, jak mnoho lidí říká, 'jsem pro vás zakořenění, Pat.' "