neděle, dubna 18

Úmrtnosti a Seznamka


Pro většinu mého života, jsem se vyhnout datování a vztahy. Na střední škole, bylo to důsledkem mého neschopnost plnit potřeby hry. (I když jsem přičítal beznadějným romantismem, zdůvodnění volby pro většinu trapné teenagery.) Na vysoké škole, jsem se naučil hrát hry - velmi dobře. Nicméně jsem pokračoval ne datum. Pořekadlo, "proč kupovat krávu, když je mléko zdarma" uplatnit. Líbilo se mi College.

Ke konci roku vysoké školy, jsem začal přemýšlet jinak. Chtěl jsem formu vztahů non-causual odrůdy. Mnoho lidi, které znám pouze datum bude ve vztahu. Oni nejsou nutně divoké o jejich partner, oni prostě nechtějí být sami. To mě nezajímá. V mém případě bych data pouze tehdy, pokud bych našel někoho skvělé. Myslím, že (velmi), vysoce sám od sebe, musel bych myslet na velmi dívku bych data stejně. A to je jen začátek kritérií. Fyzická přitažlivost a emocionální kompatibility nejsou menší problémy. Tyto dívky jsou vzácné, ale mají zdobily mou cestu dříve.

Jak již bylo zmíněno dříve na mém blogu, jsem měl vzácný typ rakoviny, u nichž stále neexistuje žádný lék. Byl jsem léčených chirurgicky odstranit makro-nádor, ale mikroskopické zbytky nepochybně zůstane i po dost zdvojnásobení, bude to potvrdit tvrzení o mé zdraví. Věci nejsou takové, pravděpodobně skončí dobře. Vzhledem k tomu jsem přišel na můj datování hlavolam. Pokud bych měl najít dívku, že jsem respektována, holka, že jsem byl přitahován k, dívce, jejíž společnost, kterou jsem si užil, holka, že jsem chtěl investovat svůj čas a emocí ..., co se stane, když onemocnět znovu? I zahájila kroky k odstranění jejich ohrožení Chordoma, a další následně (velmi) překročila své úsilí, ale jak teď, myslím, že pravděpodobnost tragédie převyšuje šťastně až do smrti. To představuje můj paradox, svůj úlovek-22. Účelem datování, jako holka jako jeden nastínil výše, aby sám se přehnala po proudu, doufal, že dorazí na místo hluboké lásky. (Nebyl jsem se snažil být poetický, předcházející prohlášení bylo jako přesný přehled o progresi vztahů, jak jsem mohl dát.) Je-li tento bod přišel - pokud jsem začal milovat hluboce - bych chtěl chránit ji před poškozením a utrpení. Vzhledem k tomu, Chordoma, její utrpení může být výsledek mé nemoci a smrti. Její utrpení by se hluboce emocionální. Krom toho, jak to je v ženském nejlepším zájmu najít muže, v mládí - z pochopitelných důvodů - to by byl i nadále vážit na ni po dlouhou dobu. Ergo, nejlepší způsob jak ochránit mé jak přesto neznámý a sleduje lásku, je nikdy sledovat jí.

Uvědomil jsem si to před lety, ale to je stále obtížnější udržet mou zdrženlivost. Pro jednoho je to snadné není prováděno ženám romanticky, když je mladý, hloupý, a ... ve škole. Možná jsem odůvodněných můj Dorian Gray fáze v důsledku tohoto poznání, ale po pravdě to nebylo. Byl jsem se bavím tím způsobem, že geek otočil kolej man-šlapka by. Teď však mám menší zájem o prosté radosti (v izolaci, minimálně.) Během uplynulého roku, nebo tak, jsem začal chodit na několik žen, jen si uvědomit, byl jsem sobecká. Myslím, že jsem chtěl intimity vztahu, aniž by žena investice. To bylo hloupé, protože to není možné.

Chcete-li malý stupeň, píšu to doufat, že někdo bude poukázat na zjevnou chybu. Jsem myslel na nějaké, ale ty jsou slabé. Předpokládám, že lidé chytřejší, než já sám nabídl podobné argumenty, rád bych, aby si je. Nicméně, pro nejvíce se rozdělit, napsal jsem to ztuhnout mé odhodlání a pochopení. To je důvod, proč píšu většinu mého blogu a účty pro mé čtenáře asi šest lidí.

Do té doby, budu činit i nadále, co mám za racionální postup: zkuste fond vyléčit.